Registracija
Upoznavanje.net vam pomaže da se povežete sa drugim ljudima iz vašeg života.

Hipoteticki gledano, odes u kafic i "podignes" pepeljaru, koji krug pakla bi time zaradio? lol
leleeee, cem da gorim u pakao oops

lollollol
Kakav pakao, dobices državno priznanje "za zaštitu stanovništva od duvanskog dima".... Tongue
Goreću u 3-15 pakl(ov)a

p.s. koliko je čaša i kašikica? Tongue
Kakav pakao, dobices državno priznanje "za zaštitu stanovništva od duvanskog dima".... Tongue

Dobro kaze covek, sada se osecam kao aktivista za borbu protiv pusenja ... nista od pakla! lollollol
Goreću u 3-15 pakl(ov)a

Pa ja sam amater! oopslol
Devojke, ne dramite... namerno ste rezervisale mesto tamo gde je društvo bolje.... wink
ah... bez kompleta (od 6 naravno, ne onaj dupli) nemo´ da se javljaš lol
Uf, pa sledeci vikend moram da isplaniram, u najmanju ruku kao Ocean's eleven! lollollollol

Dobro kaze covek, sada se osecam kao aktivista za borbu protiv pusenja ... nista od pakla! lollollol

Не бој се ти, неки одавде кад буду отишли тамо, има ватра у паклу од муке да се угаси!
Uf, pa sledeci vikend moram da isplaniram, u najmanju ruku kao Ocean's eleven! lollollollol

Sledeći put otvori temu u kojoj ćeš biti makar među prvih 5 po stručnosti... Tongue
Goreću u 3-15 pakl(ov)a

pre jedno 10-ak godina ja sa tetkom na moru i posle koncerta svratimo u kafic na setalistu da popijemo pice... posluzi nas konobar, case neke jako lepe a ja imam veliku torbu... kazem tetki da cu da maznem casu kad osetim kako me neko tapka po ramenu... vlasnik lokala meni iza ledja i kaze:"a cus maknuti, poklonicemo jednu tako lepoj djevojci..." ja da propadnem u zemlju kad cujes moju tetku:"sta jednu, ovakva cura zasluzuje komplet"
i tako ja odem kuci sa kompletom casa. poklonjenih!

oopsoopsoops
Goreću u 3-15 pakl(ov)a