Registracija
Upoznavanje.net vam pomaže da se povežete sa drugim ljudima iz vašeg života.

U najboljoj nameri, a ponesen zadnjim diskusijama na forumu, otvaram ovu temu, od koje ce zene najverovatnije bezati, sa ciljem razmene iskustava medju muskim delom foruma. :D
Ovde mozemo da razmenjujemo iskustva na temu alata i svakakvog majstorisanja, pitamo jedni druge za savet, i druzimo se kao ljudi od zanata (bez obzira da li to zaista jesmo ili nismo :winkSmile

A posto je ovo "Majstorska radionica", ja za sebe uzimam ulogu Pufte kasapina, jer sam se, je li prvi setio... lollollol



Zemo,odlicna tema...ovde ima dosta muskaraca,mozda i neka dama, koji nesto "cackaju"(krpljenje,budzenje,popravke pa sve do inovacija)."Male tajne velikih majstora" se najbolje uce iz licnog ili tudjeg iskustva... :D

Za shaber...Jbml ga,tako je naznaceno u Boschovom katalogu-"el.shaber PSE180E".Taj sam ja gledao.Ako kazes da ima Dremelov i da je bolji,onda jos bolje.Ja sam naleteo samo na ovaj,pripada hobi alatima i nema ga vise kod nas,verovatno ga je konkurencija potisnula,mozda bas Dremel... Smile

Za tvoje pitanje cu da se raspitam....msm da znam ko bi mogao da zna... wink
scim da izvadim siku izmedju letvica a da neostetim letve ,imal kakva mini glodalica fuga je 5 mm i kako da je ,,vucem,, pravolinijski


Jel sika falc? roll

Kakvih letvica?Falc kao na brodskom podu ili mislis na nesto drugo?Ima par rucnih el. alata sa granicnikom koji bi mogli da posluze.Daj vise podataka... wink
Evo nadjoh na svemocnom youtube-u el.shaber sa dletima... wink

Zemo,moras da mi das jos podataka.....koliki napon treba da izdrzi,da li taj izolator treba da trpi mehanicka naprezanja,da li je neki od tih delova koje spajas pokretan,na kojoj su razdaljini....Da li je poenta tog spoja samo mehanicko spajanje bez el.provodljivosti ili ja nisam shvatio?
U svakom slucaju naci cemo resenje... wink
Ja sam električnim šaberom,ko klinac na praksi, skidao mikronske delove metala sa klizećih delova na strugovima. Ali to je velika sprava. To se zvalo tuširanje,i išlo je metal na metal.
Ko nije bio dobar,davali mu ručni šaber. To je ko turpija,samo što ima napred za grebanje,pa udri
scim da izvadim siku izmedju letvica a da neostetim letve ,imal kakva mini glodalica fuga je 5 mm i kako da je ,,vucem,, pravolinijski



Sto rece Mika, moras da pojasnis "sika" (znam da nije ono sto mi prvo padne na pamet Tongue).
Ali sta god da je , problem bi trebao da ti resi rucni frezer sa firungom.Ako nemas gde da naslonis firung, pricvrstis stegama jednu letvu pa po njoj vuces....
scim da izvadim siku izmedju letvica a da neostetim letve ,imal kakva mini glodalica fuga je 5 mm i kako da je ,,vucem,, pravolinijski



Sto rece Mika, moras da pojasnis "sika" (znam da nije ono sto mi prvo padne na pamet Tongue).
Ali sta god da je , problem bi trebao da ti resi rucni frezer sa firungom.Ako nemas gde da naslonis firung, pricvrstis stegama jednu letvu pa po njoj vuces....




bem ti ovo, chista pornografija oopslollollol
Bitre, Sejlor, DeAlmasi, Miko, hvala vam na trudu ali moram da jos malo pojasnim. lol
Tebi Bitere hvala sto si mi skrenuo paznju na liskun, ne odgovara , ali sam se uvek pitao kako se ono na trafoima zove... lol
Pa meni u sustini treba da napravim deo koji bi imao ulogu slicnu onoj koju ima svecica na automobilu, s tim da sam ja nasao podatak da u OTO motorima pri paljenju smese pritisak ne prelazi 300 BAR-a, a kod mene bi isao do 2000 BAR-a, sto mi se cini previse, da bi to izdrzala keramika na svecici.Temperatura je manji problem, bila bi niza nego kod motora, ali pritisak...
Namerno sam rekao izolovani navoj, jer je to sve sto meni i treba u sustini, bitno mi je da izolujem + do unutrasnjosti cilindra, a sam njegov zid bi bio - , precizno bacanje varnice je u ovom slucaju nebitno.
Ali zeza me to sto ce u jednom momentu u cilindru biti veliki pritisak, koji ce da unisti svaki dobar izolator koji mi je pao na pamet.
Treba mi izolator, sa osobinama metala... shock
Osim sto pomazete meni, dobicete i Nobelovu Nagradu... :D
Bitre, Sejlor, DeAlmasi, Miko, hvala vam na trudu ali moram da jos malo pojasnim. lol
Tebi Bitere hvala sto si mi skrenuo paznju na liskun, ne odgovara , ali sam se uvek pitao kako se ono na trafoima zove... lol
Pa meni u sustini treba da napravim deo koji bi imao ulogu slicnu onoj koju ima svecica na automobilu, s tim da sam ja nasao podatak da u OTO motorima pri paljenju smese pritisak ne prelazi 300 BAR-a, a kod mene bi isao do 2000 BAR-a, sto mi se cini previse, da bi to izdrzala keramika na svecici.Temperatura je manji problem, bila bi niza nego kod motora, ali pritisak...
Namerno sam rekao izolovani navoj, jer je to sve sto meni i treba u sustini, bitno mi je da izolujem + do unutrasnjosti cilindra, a sam njegov zid bi bio - , precizno bacanje varnice je u ovom slucaju nebitno.
Ali zeza me to sto ce u jednom momentu u cilindru biti veliki pritisak, koji ce da unisti svaki dobar izolator koji mi je pao na pamet.
Treba mi izolator, sa osobinama metala... shock
Osim sto pomazete meni, dobicete i Nobelovu Nagradu... :D



evE ja se dobrovoljno javljam za tuJ nagradu a njima daj tog Nobela lol
Blondika, ti si znaci cula za izraz "Kad joj udjem u firung"... lollollol
Al nije to taj firung, a ni onaj kad ti se neko nabije otpozadi sa kolima i vozi na metar od tebe... lollollol
To je jedan treci firung , beo , sjajan, i dugacak oko 30 cm...I to dvokraki... shock
Blondika, ti si znaci cula za izraz "Kad joj udjem u firung"... lollollol
Al nije to taj firung, a ni onaj kad ti se neko nabije otpozadi sa kolima i vozi na metar od tebe... lollollol
To je jedan treci firung , beo , sjajan, i dugacak oko 30 cm...I to dvokraki... shock



jaoooo shto volem kad mi prichash prljavo oops sva se uzbudEm.....el moz za men CRNi edan bele ne volem, smuchili mi se
Beli su niklovani pa duze traju i sijaju... lolA crni su brunirani, i mnogo brzo zardjaju, pa moraju da se menjaju... lollollol

Al dok radi , bas te briga, samo teraj... winklollollol
Sva vremena su GMT +1. Trenutno vreme je 10:44 am.