Registracija
Upoznavanje.net vam pomaže da se povežete sa drugim ljudima iz vašeg života.

Pregled samo jednog posta.
Da vidimo kako dalje dva Pitera, Klejton i Gamond, u svojoj kultnoj knjizi Bleferski vodič kroz jazz, pišu o džezu (naravno, prilagođeno i malo obrađeno na moj način) ...

... Kada slušate i gledate džez, verovatno se pitate otkud te solo deonice na basu i bubnjevima, tim pre ako potičete iz nekih drugih muzičkih oblasti, gde oni koji sviraju takve instrumente znaju gde im je mesto. Ali, u džezu, basista i bubnjar poseduju, odavno izboreno, pravo da se upuštaju u solo nastupe, generalno neoprostive dužine i tegobnosti.

Postoji nekoliko razlog za to, ali glavni i meni potpuno razumljiv i opravdan razlog za to je naprosto činjenica da su, zbog glomaznosti svojih instrumenata, jedino pomenuta dvojica muzičara u bendu posedovali sopstveno prevozno sredstvo. Pošto se bend morao, naravno, posle svirke vratiti kući, i pri tome se jedino mogao osloniti na basistu i bubnjara, jasno je da je strah od gubljenja prevoza redovno nadvladavao umetnički senzibilitet i primoravao ih da popuste pred neumerenom količinom trzanja žica i udaranja palicama, makar i na račun sopstvenih solo deonica, koje su im s pravom pripadale....
Sva vremena su GMT +1. Trenutno vreme je 3:42 pm.